110115

Hej älsklingar!

Förlåt, förlåt, förlåt men jag kan verkligen inte blogga när 'V' är här, han får inte se min blogg. Men jut nu står han i duschen så jag passar på lite snabbt att skriva.

Vi har haft så mys, så mycket sex och så mycket kärlek. Ja, kärlek, ni läste rätt. Mina känslor har blivit starka för honom, och jag vet att även han känner liknande. Så vi får se, finns ju även en annan kille som är speciell för mig så jag har det lite svårt just nu.

Ikväll blir det vin och spelkväll, några av mina vänner kommer faktiskt över. Dom vet om att 'V' finns men de blir första gången dom träffas. Sen får vi se om vi går ut och dansar eller inte, kan ju vara stor risk att de andra killarna är ute. Vore lite illa de!

Nu ska jag hoppa in i duschen och ha lite sex. Vi har haft sen massa massa gånger per dag, och idag har vi redan haft de fem gånger. Men vi älskar det, så de kommer säkert bli minst tre gånger till, haha.

Vi hörs imorgon..

KYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du berätta lite om olika ställningar ? :P

2011-01-16 @ 14:52:34
Postat av: Anonym

hur många killar håller du på med sammtidigt?

2011-01-17 @ 16:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0