110117

Hallå :)

Allt bra med er? Med mig är det toppen, sitter och äter frukost, mums. Nu ska det vara slut med denna dåliga uppdatering, hihi.

Jag hoppas ni har haft en bra helg, för min har varit kanon. 'V' har ju bott här och det har gått hur bra som helst. Vi har haft sjukt mycket sex och haft så kul ihop. Och känslorna har ju såklart börjat komma, tycker om honom så mycket.

Ska bege mig mot jobbet om någon timme, chefen är inte där idag som tur är. Jag måste sluta hålla på med alla, eller måste jag verkligen det? haha..

Någon skrev en kommentar och frågade om jag kunde berätta mer om olika ställningar. Menar du ställningar jag brukar köra eller olika ställningar som finns? Svara så ska jag berätta :)

Vi hörs innan jag åker till jobbet.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0