110110, del sju.

Tjohejsan.

Nu sitter jag här själv och väntar på "V". Min andra man "P" åkte hem för ett tag sedan, han blev kvar en aning längre än det var tänkt. Vi har iallafall haft det väldigt mysigt, idag hade vi sex i duschen. Jag älskar att ha sex i dushen, svalkas samtidigt som man svettas, haha.

Vi körde mest analt och oralt idag. Jag ville inte vara öm i musen sen när "V" ska tränga in där, skulle vara en aning jobbigt. ;) Men iallafall, "P" brukar hålla fast i mitt huvud och knulla min mun, jag älskar det. Han kommer långt ner i halsen, och smaken av kuk är bättre än allt. Tycker inte ni också det?

Han sprutade ner mitt ansikte och fyllde min mun, sen duschade vi ett tag efter och bara stod och kramades och hade det mysigt.

Vi la oss i sängen sen och "P" slickade mig. Efter 3 långa, sköna, underbara orgasmer var jag helt slut och "P" kom upp och kysste mig istället.

Just nu saknar jag "P", han ville spendera natten här men skulle ju som sagt få annat nattsällskap, så jag var tvungen att säga att jag skulle hem till min syster och spendera natten där. Lite synd dock =/

Nej, nu kommer "V", ser hans bil utanför fönstret så lika bra att stänga ner bloggen för dagen. Har inte ni någon rolig sexhistoria ni vill dela med er av? Vore himla roligt.

Ha en bra natt och hoppas ni kommer många gånger.

KYSS på skinkan ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0