110118

Godmorgon.

Jag är så himla trött, ska strax åka iväg till jobbet. 'V' och jag sitter och dricker kaffe och har precis ätit frulle, han ska snart åka hem.

Vi har haft en sådan mysig natt. Hade faktiskt bara sen en lång gång, sen låg vi bara och mös och hade det bra. Vi hade mys-sex inatt, ni vet när man ligger så tätt och mer älskar än knullar? Helt underbart..

Hur tycker ni jag ska göra med killarna, bara satsa på 'V' eller? Börjar ju trotts allt få riktigt starka känslor.

Nu ska jag morgonmysa med massa pussar och kramar innan 'V' åker hem.

Vi hörs sen, kyss.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejsan!

Intressant blogg! Tycker om att läsa om din sexäventyr.

Jag tycker att du ska satsa på "V" om du börjar ha känslor för honom, finns ju risk att han får reda på de andra killarna annars....

Kram

2011-01-19 @ 14:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0