110119

Hejsan!

Jag hann inte blogga alls idag, förlåt. Tänkte berätta om min helg med 'V' nu, för den vill ni väl höra om?

Om vi ska börja på fredag så kom ju 'V' hit, vi åt middag och såg film och bara mös hela kvällen. Hade massa sex, hårt sex. Jag älskar när han trycker in sin hårda stora kuk i mig, bakifrån. Blir helt till mig bara jag tänker på det, haha. Maten vi åt var potatisgratäng och fläskfilégryta, 'V' är så duktig på att laga mat. Han är duktig på allt ;) haha..

Jag vaknade på lördag morgon av underbara kyssar, frukost på sängen och en stor fin ros. 'V' hade gått ner till blomsteraffären och köpt en stor röd ros, hur gulligt är inte det? Och på rosen hängde det ett kort där det stod; Jag gillar dig! .. Så frukosten fick vänta lite och vi hade underbart sex istället. Denna gång hade vi myssex, bara massa kramar och närhet. Han låg på mig, kollade in i mina ögon, vi skedade vi hade det så gött.

Vi var nere på stan en vända på dagen och kikade på nå kläder jag kunde ha på kvällen. Jag hittade en jätte fin röd klänning som 'V' också tyckte var hur läcker som helst. Så den köpte jag plus en massa nya underkläder som också skulle invigas ;)

På kvällen sen kom mina underbara vänner hit, det var ju som sagt första gången 'V' träffade dom. Vi hade det super trevligt, drack gott vin och spelade en massa spel. 'V' och mina vänner kommer jätte bra överens och min tjejkompis berättade för mig att jag skulle satsa stenhård på 'V'. Kul att dom också tycker så bra om honom.

Mina vänner åkte hem ganska sent på natten och då tog jag och 'V' ett skönt bad och pratade om allt mellan himmel och jord. Han berättade återigen hur mycket han tyckte om mig, och jag hur mycket jag tycker om honom.

Vi la oss i sängen och kramades, jag kände hur hård hans kuk blev så jag stoppade den i munnen. Jag sög och tog den långt ner i halsen och 'V' höll hårt i mitt hår. Han gick ner och slickade mig sen samtidigt som han hade min dildo inne i mig. Jag njöt och hade det så skönt.

Han lyfte upp mig och kastade mig på mage, höll fast mina armar och tröck in kuken i mig och hårde på som bara den. Han daskade till mig hårt på rumpan emellanåt med, jag älskar smisk.
Vi hade sex i flera timmar, en och samma gång. Visst tog vi det lugnare ibland, men 'V' 'är så grym på att hålla ut. Vi körde nog alla ställningar som finns, och testade även på nya grejer.

Shit, nu är jag sjukt kåt igen. Tanken över hur bra vi haft det gör mig så lycklig, och när jag tänker tillbaka på hur skönt jag haft det så vill jag ha det så igen.

Men vet ni vad? 'V' kommer hit ikväll, hihi ;)

På söndagen hade vi bara film/mys dag. När vi vaknade gick vi ut och la oss i soffan under ett täckte och kikade på en film. Vi hade lite mys-sked sex till och från, sen somnade vi, han hade kuken i mig. Har ni testat somna med en kuk i er? Det är så skönt :)

Jag och 'V' har inte träffats sen igår morse och jag har saknat honom. Han har skickat så himla många gulliga sms, han gör mig så lycklig.

Ska hoppa in i duschen sen duka fram lite gott och välja ut en film. Sen invänta mitt hjärta 'V'.. Ikväll vill jag att han ska bli min, men vi får väl se!

Har ni haft en bra dag?

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0