110109

Hallå där.

Har precis startat denna bloggen och jag hoppas ni kommer gilla den. Den kommer handla om sex, om mitt sexliv och massa tips till er läsare.
Jag som många andra är en person som älskar sex, och har sex så ofta jag kan. Jag har ingen fast partner men jag har en del killar som är villiga att ställa upp och tillfredsställa mina behov när jag behöver dom. Killarna vet dock inte om varandra utan tror att dom är de enda, vilket jag också säger till dom att de är. Ganska taskigt, men vem bryr sig, så länge jag är nöjd.

Så jag kan väl börja berätta om min dag idag då. Efter en vända på staden så ringde jag min favorit "V" och frågade om han hade lust att komma över en vända, och självklart hade han det. Han kom runt 17 och vi gick direkt in i sovrummet. Jag hade en svart klänning på mig som "V" slet av, bokstavligen slet av. Under var jag helt naken och "V" slängde mig på sängen. Han kysste mig och gick sakta nedåt mot min blöta mus. Jag kände hur han tryckte in två fingrar i mig samtidigt som han slickade mig. "V" är riktigt bra på det han gör, ni borde testa honom.

Två orgasmer senare knäppte jag upp hans svarta jeans och tog fram hans hårda, stora kuk. Jag tog tag i den och började suga, "V" älskar när jag suger, jag älskar att suga.

Efter ett tag puttade "V" ner mig så jag låg på rygg, han tog mina ben upp på hans axlar och tryckte in hans hårda kuk i mig. Den känslan, den är så underbar. Tänk er själv, ni ligger där kåta as hell och får en hård stor kuk in i er. Visst är det underbart?

Han körde fort och hårt och jag tappade nästan andan så skönt det var. Vi bytte ställning och jag ställde mig på alla fyra, jag var så kåt och blöt så det rann längst benen på mig. Han tryckte in sin hårda kuk i min våta mus igen, och körde på som bara han kan. Han drog mig i håret och smiskade mig, precis som jag älskar det. "V" vet precis hur jag vill ha det, därför just han är min favorit av killarna. Stackars han om han fick reda på att det fanns 4 till. Oops ;)

Efter 1½ timmes underbart sex och massa orgasmer senare kom "V" tillslut i min mun. Vi la oss under täcket och myste en stund, det brukar vi alltid göra, jag är så trygg med "V".

Han åkte hem runt 19 och då hoppade jag in i duschen och hade lite mysig tid för mig själv där.

Nu sitter jag här sprängkåt igen, som vanligt, och funderar på om jag ska ringa en av killarna eller köra på egen hand nu ikväll. Har ju som sagt redan fått sex av den bästa så skulle inte vara lika skönt med dom andra killarna, haha.

Vad tycker ni, ringa en av killarna eller köra på egen hand med hjälp av dildo och vibrator?

Kommentarer
Postat av: Nanette

Hum.. Lite kul blogg.. =P

Även att jag säljer sexleksaker så skulle jag nog aldrig lägga ut sån info i bloggen i alla fall =D

Nåväl, you go girl !

Ta hand om dig =)

2011-01-09 @ 23:14:52
URL: http://nanetteochlitetill.blogg.se/
Postat av: moa

är det ett skämt eller?

hahah

2011-01-10 @ 00:00:15
Postat av: - Awa Gardis

Hej!



Jag har tävlingar som dyker in titt som tätt efter varandra, du får jätte gärna vara med och tävla! Lägg även gärna till på bloglovin så du inte missar någon tävling, med ett pris du kanske behöver? Ha det fint. Kram!

2011-01-10 @ 02:44:32
URL: http://awagardis.blogg.se/
Postat av: E M E L I E ~ Bengtsfors största blogg ♥

Kan absolut inte förstå att du vill dela med dig av detta! Det är privat, herregud!

Men men, lycka till med ditt bloggande! =)

2011-01-10 @ 04:10:44
URL: http://iamthegirlyoulike.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

haha superfin blogg! :D

2011-01-10 @ 10:21:16
URL: http://magnifiic.blogg.se/
Postat av: kåtis

jag tycker du ska lägga ut lite mer text om det här.

och uppdatera mkt.

gärna ngn bild med. :)

kram.

2011-01-10 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0