110110, del fem.

Nu sitter jag på jobb, förmodligen kåt as hell som vanligt. Har sms;at med "V" och en annan kille med namn "P" idag, båda är sugna på att komma över. Jag vet inte vem jag ska välja, båda har stora saftiga kukar och är duktiga på sin sak, men "V" är klart bäst.

Men jag måste ju ägna lite tid åt de andra också så de inte försvinner ut ur bilden, det vore ju lite synd, haha. Men, många men, vad ska jag då säga till "V"? Det är frågan, han vet ju att jag bara ska vara hemma. Hm, jag kör nog på båda ikväll, "P" får komma direkt när jag kommer hem och "V" får spendera ännu en natt med mig, mysigt.

Måste springa iväg och jobba, chefen kommer. Förövrigt är han jävligt snygg, kanske skulle stanna kvar på jobbet och "arbeta" lite extra ikväll istället. ;)

Ha de gott och ut och ligg runt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0