110111, del två.

Sådär, nu är jag mätt och nöjd. Eller är jag verkligen nöjd? ;)

Som sagt, idag kom jag lite tidigare till jobbet. Det var bara min snygga chef "R" som var där, han höll på med en budget.

Vi tog en kaffe och satte oss i fika rummet och pratade lite om allt som skulle göras på jobb idag. När vi druckit upp och jag skulle böja mig ner för att sätta in min kopp i diskmaskinen så kände jag en hand på min rumpa. Jag blev lite generad men sa ingenting. Jag böjde mig upp och vände mig mot "R" då han smekte min kind och sa att jag såg väldigt bra ut idag. Jag gav han ett leende och ett tack och gick sedan ut ur rummet, precis då kommer mina arbetskollegor.

Sen var det ganska lugnt, lite folk på jobbet så jag höll på med mina uppgifter i rummet bakom butiken, och där inne har även "R" sitt kontor. Han kom in till mig och började prata, och frågade mig om jag hade lust att jobba över och hjälpa han med budgeten så den skulle bli klar i tid. Först var jag lite tveksam men hade inget planerat med någon av mina killar så jag sa att jag kunde stanna ett tag.

Timmarna gick och klockan blev 16 och mina kollegor gick hem och jag stängde ner allt. Jag gick in till "R";s kontor och satte mig bredvid honom. (Jag ska tillägga att arbetskläderna för oss tjejer är kjol och pikétröja). Väl där så kikade jag på alla papper och jag såg från sidan hur "R" bara satt och stirrade på mig. Jag vände mig mot honom och han log, vi tittade in i varandras ögon en stund innan han böjde sig fram och kysste mig. Först blev jag lite ställd, men sen kysste jag tillbaka.

Herregud vad han är bra på att kyssas. Jag kände även att han la sin hand på mitt knä och sakta drog den upp in under kjolen. Han tog tag i mitt ben och la det i hans knä samtidigt som han sköt undan mitt andra ben så jag särade. Han började smeka min mus och jag blev genast våt.

Han reste sig upp och bar upp mig, han drog ner mina trosor och satt mig på hans kontorsbord. Han smekte mig samtidigt som han kysste mig, sen gick han ner och slickade mig. Jag kan bara säga att som jag njöt, jag stönade och höll ett stadigt grepp i hans hår.

"R" sköt undan sakerna som var bakom mig på bordet så jag kunde lägga mig ner, han drog fram sin kuk och trängde in i mig. Jag la benen på hans axlar, han tröck mig hårt och vi tittade djupt in i varandras ögon. Både "R" och jag stönade.

Han kom ganska snabbt så det blev inget långt sex, men det fick duga allt. Hans kuk var inte lika stor och grov som de jag är vana med, men ändå duglig.

När vi var klara så drog jag snabbt på mig trosorna och sa att jag skulle åka hem. Han gav mig en kyss. Imorgon är jag som tur ledig, för hur kommer det bli mellan oss nu? Jag har gärna sex med honom igen, han är riktigt het. Men det värsta är, han är gift och har barn! Ooops..

Har ni fått nå sex idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0