110112, del fem.

Godkväller.

Har ni gjort nå kul idag? Lekt med er själva? Haft sex? Skaffat ny pojkvän? Tell me..

Jag är jätte nyfiken på er läsare, kan inte ni berätta lite om er själva? T.ex vem är ni? Ålder? Har du en pojk/flickvän? osvosv. Och, den stora frågan, är ni som mig, lika sexberoende?

Jag väntar på min mat som står i ugnen. Är inte klar med städningen än men kommit en bra bit på vägen. 'N' skulle komma runt 20.00 så har ju en timme på mig att hinna klart, haha.

Jag är så kåt just nu, har inte lekt med mig själv på hela dagen så ni kan tro att jag börjar bli lite otålig nu, haha. Men ikväll så blir det massor med sex, sug och slick. 'N' har en jävligt grov kuk så den skulle jag inte vilja ha i mig om jag var oskuld, haha. Gör lite ont när han ska tränga in faktiskt, men sånt man får ta. Eller hur?

PUSS

Kommentarer
Postat av: David

skulle inte du kunna lägga upp lite bilder på dig? kanske lite xxx ;) så vi andra kan se dig och kanske nån kille ;)

2011-01-12 @ 21:01:33
Postat av: albin

när förlorade du oskulden?

och hur gör man? ;)

2011-01-13 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0