110112, del tre.

Godmorgon, jag har verkligen haft en god morgon! ;)

I näst sista inlägget igår så skrev ju jag att jag skulle hoppa in i duschen där "V" väntade, och det gjorde jag. Jag stod med ryggen mot hans mage och han kysste min hals samtidigt som han smekte mina bröst. Jag hade min vibrator med min in så jag började smeka den mot min mus.

Jag satte mig på knä och tog hans stenhårda kuk i min mun och gav han en rejäl avsugning. Kuk i munnen, mhm älskar det.

Vi förflyttade oss till sängen där vi körde 69;an. Fittsaften rann, jag var så sjukt kåt. Han slickade mig precis som jag gillar det och körde vibratorn på mig samtidigt, jag sög precis som han gillar det - långt ner i halsen.

Vi kom ungefär samtidigt och han fyllde min mun med sin varma underbara sperma, jag sväljer alltid.

Resten av kvällen låg vi och sov, han med armen runt mig och jag i hans famn.

"V" åkte nästan precis hem, men han slickade mig så jag fick några orgasmer innan han åkte. Jag är bortskämd, jag får det precis som jag vill. ;) Jag börjar nog bli kär, haha.. Ooops!

Nu ska jag iväg på ett möte, hoppas det är med någon snygg kille så jag inte får en tråkig kärring.

KYSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0