110112

Hallå alla godingar!

"V" kom ju som sagt hit och vi bestämde oss för att gå ut och ta en öl. En öl slutade med några fler öl och nu sitter jag här halvfull och kåt as hell. "V" är inne i duschen och jag ska snart hoppa in där, tänkte bara skriva till er först. Vi har inte haft sex än, och vet inte om det kommer bli sex i duschen heller. Det känns som vi har ett förhållande, eller? Kan man ha ett kk-förhållande även utan sex och spendera kvällar tillsammans och gå ut och dricka öl?

Missförstå mig inte nu, jag tycker om "V" så mycket och skulle lätt kunna tänka mig en vardag med honom, men jag vill nog gärna ligga runt lite till först. ;)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Ska bannemej ha med mig vibratorn och ge han en rejäl avsugning så jag får mig något ikväll, jag är ju så sjukt kåt!

Lovar att uppdatera bättre imorgon..

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0