110113, del två.

Hej snyggingar!

Kom precis hem från jobb och som ni märkte så hann jag inte blogga på min lunch idag. Varför jag inte hann blogga var för att jag hade lite fullt upp med att suga av chefen. Mhm, så blev det.

Vi var ensamma imorse och han gav mig en kyss precis som jag ville ha. Sen var det lugnt hela dagen tills då lunchen kom. Jag smet in på chefens kontor och där satt han och väntade på mig.. Vi kysstes sen gav jag han en rejäl avsugning och han sprutade i min mun. Jag är glad att det hände, och hoppas på liknande imorgon! ;)

Måste städa undan det sista här hemma, vi hörs sen!


KYSS

Kommentarer
Postat av: larza

har du olika killar eller?

2011-01-13 @ 19:57:20
Postat av: Marcus Å

Vad jobbar du med?! :O

2011-01-14 @ 09:54:33
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0