110117, del fyra.

Hemma från jobb nu, skönt! :) Har precis tryckt i mig lite mat och sitter nu i soffan.

Jag sa ju att en kille skulle komma hit idag, och han va här en snabbis direkt jag kom hem. Vi tog en kopp kaffe och bara satt och pratade och bestämde oss för att skiljas åt, men såklart vara vänner. Killens namn är 'S' ifall ni undrar det.

Jag väntar på att 'V' ska ringa, sen ska jag möta upp honom så ska vi gå och handla ost och kex och se på film. Mysigt :)

Måste köra en snabb vända med vibben nu, ;) Ska berätta lite om olika ställningar sen som ni har haft som önskemål. Om det blir idag eller imorgon vet jag inte, men någon av dagarna iaf! :)

KYSS älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0