110117, del två.

Sådär, nu är jag klar och ska strax bege mig till jobbet. Skönt det bara är en kort dag, är inge sugen alls på att jobba.

Ikväll kommer en kille hem till mig, en kille jag inte berättat om. Men vi ska avsluta allt, jag vill inget mer och han har träffat en annan som han kan få det bra tillsammans med. Jag vet inte hur vi kommer avsluta allt, men de kommer jag såklart berätta sen!

Jag är så himla kåt men hinner inte leka nu innan jobbet, så vibben får åka med och jag får göra det inne på kontoret helt enkelt.

Måste bege mig nu, kommer ett inlägg lite senare under dagen.

SMEK

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta mycket om hur det känns och så i olika ställningar du gillar och även andra ställningar !

2011-01-17 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0